Klantenservice

1.2 Bestellen & Leveren



Een bestelling plaatsen

Het is mogelijk om in een paar stappen uw bestelling te plaatsen bij Gsmwise.nl.


1. Zoek het product van uw keuze op en klik op de knop “in winkelwagen”.

2. U komt vervolgens in de winkelwagen en kunt de bestelling afronden of nog verder winkelen. Klik hiervoor op de knop “bestelling afronden” of de knop “verder winkelen”.

3. Als u nog geen account heeft en de bestelling wilt afronden is het mogelijk om een account aan te maken. Het is niet nodig. Als u dit niet wilt kunt u op de knop “doorgaan” klikken.

4. Op het scherm ziet u de voortgang van de bestelling. Voer uw adres in. U kunt een onderscheid maken tussen een factuuradres en een verzendadres als dit nodig is.

5. Klik op de knop “volgende stap” en selecteer de verzend- en betaalmethode.

 6. Controleer uw bestelling en geef eventueel een opmerking mee bij uw bestelling.  

7. Klik op de knop 'plaats bestelling' en rond uw bestelling af. Betaal volgens de door u gekozen betaalmethode.
 



Orderstatus volgen

Na uw bestelling wordt u geïnformeerd over de status van uw bestelling. U krijgt een bevestiging van uw betaling. Ook bij de verzending wordt een bericht aan u gestuurd. Als uw bestelling via de pakketpost van PostNL verzonden wordt krijgt u hier een Track & Tracenummer van. U kunt dan heel nauwkeurig uw bestelling volgen.


 

Bestelling annuleren

Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan direct contact op met de klantenservice van Gsmwise.nl. Zie hiervoor ook de contact pagina.

Als uw bestelling is geannuleerd door Gsmwise.nl zal uw betalingsverplichting vervallen. Een betaling aan Gsmwise.nl zal dan ook zo snel als mogelijk teruggestort worden.
Als de bestelling als is verzonden is het helaas niet mogelijk om de bestelling te annuleren. U zult hier dan over worden geïnformeerd door de klantenservice van Gsmwise.nl. Natuurlijk kunt u uw bestelling dan retour zenden om uw volledige aankoopbedrag terug te krijgen. Dit dient binnen 14 dagen na uw aankoop te gebeuren.

 

 

Bestelling geannuleerd door Gsmwise.nl

Het is mogelijk dat uw bestelling door Gsmwise.nl geannuleerd is. U krijgt hier automatisch een bericht van. Uw betalingsverplichtingen aan Gsmwise.nl vervallen bij het annuleren van een order. Als u de bestelling al heeft voldaan dan wordt het betaalde bedrag teruggestort aan u. 

Waarom wordt een bestelling door Gsmwise.nl geannuleerd?

  • Het artikel is niet leverbaar
  • De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald
  • Uw betaling via AfterPay is niet geautoriseerd
  • U hebt twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald

 

Een bestelling wordt nooit door Gsmwise.nl geannuleerd zonder u hierover te informeren.

Natuurlijk kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van Gsmwise.nl als u vragen heeft.

 

1.3 Betalen

Informatie over facturen en betalingen

 

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen? 
Als u een account heeft kunt u naar de pagina “mijn bestellingen” gaan. Hier ziet u al uw bestellingen en ook de status van deze bestellingen. Een factuur krijgt u per e-mail toegestuurd. Het is mogelijk om een copy factuur opnieuw op te vragen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Gsmwise.nl.  


Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account
De verwerking van uw betaling is afhankelijk van de verschillende betaalmethoden. Iedere nota heeft zijn eigen verwerkingstijd. In de meest gevallen wordt de status direct aangepast. Een bankoverschrijving kan echter twee dagen duren. Hoewel u dan al wel heeft betaald hebben wij uw betaling nog niet ontvangen en is dit nog niet aangepast in uw account. 


Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen? 
Helaas is het niet mogelijk om uw factuurgegevens aan te passen, nadat u de bestelling heeft uitgevoerd. U kunt in uw account wel de gegevens aanpassen voor een volgende bestelling. 


Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?
Graag sturen wij een copy factuur naar u toe. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Gsmwise.nl.

 

Naar boven

Betalingsherinnering

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Als u een betalingsherinnering ontvangen heeft staat de nota (of een deel hiervan) nog open bij Gsmwise.nl. Wij verzoeken u vriendelijk om het openstaande bedrag te voldoen aan Gsmwise.nl. Indien u over de betalingsherinnering vragen heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice van Gsmwise.nl. 


Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen? 
In de betalingsherinnering wordt aangegeven hoe u deze kunt voldoen.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald
U heeft de nota al voldaan en de betalingsherinnering is onterecht? Als u de betaling meer dan vijf werkdagen geleden heeft gedaan (voor België geldt zeven werkdagen), dan dient u per e-mail contact op te nemen met de klantenservice van Gsmwise.nl. Uw bericht zien we dan graag samen met de volgende informatie tegemoet:

- Wanneer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?
- Naar welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?
- Vanaf welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?
- Wat hebt u vermeld in de omschrijving?

Met de hulp van de bovenstaande informatie zullen wij uw betaling controleren en u hierover informeren.  

 

Naar boven

Terugstorttermijnen

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer wij uw retourzending goed hebben ontvangen zal Gsmwise.nl uw geld tussen de twee en de vijf werkdagen op uw rekening terugstorten. Bij het annuleren van uw bestelling geldt dezelfde termijn. 
 

Als u een betaling heeft gedaan met een creditcard duurt het helaas langer. Houd dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

 

Naar boven

1.4 Garanties en defecten

Gsmwise.nl zorgt voor deugdelijke producten. U krijgt standaard een garantie van drie maanden de producten van Gsmwise.nl. Hebt u een merkproduct gekocht bij Gsmwise.nl? Dan is de garantie zelfs 12 maanden. De garantie geldt niet voor slijtage, verkeerd gebruik of een intensief gebruik van het product.

Naar boven

Schade bij levering

De producten van Gsmwise.nl worden met zorg gecontroleerd en verpakt. Als u desondanks een product in een slechte staat heeft ontvangen verzoeken wij u dit direct aan ons te melden. Zend uiterlijk vijf dagen na ontvangst een e-mail.

Indien mogelijk verzoeken wij u om foto’s mee te zenden van het beschadigde product. Op basis van de foto’s zullen wij naar een passende oplossing kijken.

 

Naar boven

Kosten

Uiteraard hebt u geen invloed op een defect. Er zijn geen kosten voor het repareren van een defect. Indien het vervangen wordt worden hier ook geen kosten voor gerekend.

 
 

Naar boven




Uw bestelling ruilen of retourneren

Lees hier hoe u uw product kunt ruilen of retourneren bij Gsmwise.nl.


Naar boven


 

1.5 Suggesties en klachten


Suggesties

Wij waarderen uw e-mail of bericht met uw mening over Gsmwise.nl of tips om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.
 

Klachten

Als u een klacht heeft over onze dienstverlening, dan ziet Gsmwise.nl uw bericht graag tegemoet. Uw klacht wordt dan in behandeling genomen door Gsmwise.nl.


Uw klacht kunt u per mail inzenden. U krijgt van Gsmwise.nl een ontvangstbevestiging van de klacht. Vermeld uw naam, adres en uw ordernummer bij het insturen van uw klacht. Op die manier kan de klacht snel en goed verwerkt worden. U zult binnen een week een inhoudelijke reactie op uw klacht krijgen.

 

Gsmwise.nl is aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Het Webshop Keurmerk kent een onafhankelijke geschillenbemiddeling. Hier kunt u als consument geheel gratis gebruik van maken. Dit is mogelijk nadat u van mening bent dat wij niet binnen een redelijke termijn op uw klacht hebben gereageerd of wanneer er een voor u geen aanvaardbare oplossing voor de klacht is gekomen voor u. Gsmwise.nl zal natuurlijk alles in het werk stellen om het niet zo ver te laten komen.

  

Naar boven

Klantbeoordelingen

Betrouwbaarheid is een belangrijk onderdeel om ergens een aankoop te gaan doen. Gsmwise.nl laat hiervoor haar klanten spreken. Gsmwise.nl werkt samen met The Feedback Company. Alle klanten ontvangen na hun bestelling een uitnodiging om de dienstverlening te beoordelen. The Feedback Company is een onafhankelijke partij welke alle beoordelingen registreert. Op de website van Gsmwise.nl kunt u alle beoordelingen bekijken. 
Daarnaast is het ook mogelijk om een beoordeling achter te laten op de productpagina van het door u bestelde product. U helpt anderen om zo een goed beeld te krijgen van het producten en van Gsmwise.nl. U maakt dan trouwens kans om een waardebon van 25 euro te winnen. U moet dan wel uw volledige voor- en achternaam vermelden op de website van Gsmwise.nl.


U kunt ook een beoordeling achterlaten op de productpagina van een door u besteld product. Hiermee helpt u anderen een juiste keuze te maken en maakt u zelf ook nog eens kans op het winnen van een cadeaubon ter waarde van €25. Om in aanmerking te komen voor het winnen van deze cadeaubon dient u uw volledige voor- en achternaam te vermelden.

Neem contact op
* Verplichte velden